Wie zijn mijn leden, klanten of deelnemers?

by Administrator

De afgelopen coronatijd heb ik de tijd mogen nemen voor een aantal bijscholingen. Tijdens de laatste cursus vroeg een collega me in een online break-out-room wat voor soort of type klanten ik nu eigenlijk heb. Na diep te hebben nagedacht antwoordde ik dat er van ‘een soort’ geen sprake is maar dat ik mijn best zal doen een beeld te schetsen van de deelnemers die aan mijn activiteiten deelnemen. Ik hoor graag van je of mijn analyse volgens jou een beetje klopt?
Mijn leden, klanten of deelnemers zijn over het algemeen: 
(Waar je vrouwen leest kun je ook mannen lezen)

- Vrouwen met een gezin en kind(eren)
- Vrouwen met een kindervrij bestaan
- Vrouwen die intelligent zijn, proactief en altijd open staan om te blijven leren
- Eigen wijze vrouwen die oprecht zijn zonder te kwetsen
- Nuchtere vrouwen met een gezonde interesse in spiritualiteit
- Vrouwen met hier en daar een fysiek pijntje of beperking
- Leergierige en/of wetenschappelijke geïnteresseerde vrouwen die niet zomaar alles aannemen
- Zorgzame vrouwen die zichzelf te vaak vergeten (mantelzorg, gezin, (klein)kinderen)
- Vrouwen wiens identiteit niet volledig afhankelijk is van hun maatschappelijke status of succes
- Vrouwen die inhoud boven uiterlijk vertoon stellen
- Vrouwen die constant balanceren tussen werk, gezin en zorg
- Vrouwen die zelfontwikkeling en groei belangrijk vinden en aandurven
- Vrouwen die vaak hoge eisen stellen en een tikkeltje perfectionistisch zijn
- Vrouwen die dwars door onechtheid heen prikken
- Vrouwen die precies weten wat niet voor hun heeft gewerkt en graag zelf willen bepalen
- Vrouwen die niet in een hokje geplaatst willen worden en maatwerk zoeken
- Vrouwen die (zelf) de regie durven nemen
- Vrouwen met hun roots in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Canada, Hongarije, Indonesie, Turkije...
- Vrouwen die geen trainer zoeken die je hardop leert tot 10 tellen maar een coach die je leert bewegen binnen jouw mogelijkheden.
- Vrouwen die zichzelf durven te zijn en anderen in hun waarde laten
- Vrouwen die een fixed mindset vervangen door een growth mindset
- Vrouwen die graag hun ervaringen delen met anderen of willen overdragen
- Vrouwen die durven zichzelf kwetsbaar op te stellen zonder in de slachtofferrol te blijven hangen
- Vrouwen die privacy hoog achten en goed nadenken voordat ze iets op de socials plaatsen of een app installeren
- Vrouwen die houden van afwisseling en out of the box denken
- Vrouwen die naar de mens kijken ongeacht sociale culturele herkomst, economische status en/of geloofsovertuiging
- Vrouwen die de weg van het midden verkiezen i.p.v. denken in extremen (zwart-wit)
- Vrouwen die duurzaamheid prefereren boven consumeren en profiteren
- Vrouwen die niet geloven in quick fixes, poedertjes en pillen, (voedings)hypes maar in duurzaamheid
- Vrouwen die hardop durven lachen en humor hebben
- Vrouwen die ondanks belangrijke life-events en tegenslagen nog steeds vertrouwen, liefde en hoop hebben


Ben jij zo’n vrouw, ken jij zo'n vrouw of voel jij je hierbij thuis voel je dan vrij om eens te komen ‘proeven’.